Tietoa tehtävästä
Haemme palvelupäällikköä Fimlabin Contact Center - asiakaspalvelukeskukseen Tampereen toimipisteeseen.
Fimlab on Pirkanmaan, Kanta-Hämeen, Keski-Suomen, Päijät-Hämeen ja Pohjanmaan hyvinvointialueiden omistama terveydenhuollon laboratorioyhtiö. Tuotamme vastauksia sairauden hoitoon ja terveyden edistämiseen. Olemme kansainvälisen tason huippulaboratorio.
Asiakaspalvelumme palvelupolut uudistuvat ja digitalisoituvat. Kehitämme asiakaskokemustamme kaikissa kanavissamme. Tavoitteenamme on helppo, ohjaava, empaattinen ja sujuva asiointi niin puhelimessa, verkossa kuin eri puolella Suomea sijaitsevissa palvelupisteissämmekin.
Osana tätä kehitystyötä keskitämme Fimlabin Contact Center -toiminnot yhden johdon alaisuuteen. Contact Centerimme – tuttavallisemmin CC – palvelee sekä potilas- ja henkilö- että ammattilaisasiakkaitamme.
Toimimme Fimlabissa ketterän ja jatkuvan kehittämisen toimintamallilla. Palvelupäällikkönä vastaat CC:n toiminnan johtamisesta, toimintamallien kehittämisestä sekä uusien käytäntöjen valmentamisesta asiakaspalvelua tekevään tiimiin. Vastaat palvelukokemuksen kehittämisestä puhelin-, chat- ja digitaalisissa kanavissa yhdessä asiakaspalvelun johtotiimin kanssa. Toimit tiiviissä kehittämisyhteistyössä järjestelmäkehityksen vastuuhenkilöiden kanssa. Raportoit tehtävässäsi palvelujohtajalle.
Tehtävässä tarvitset ymmärrystä ja kokemusta CC-toiminnan johtamisesta osana monikanavaista asiakaspalvelua. Sinulla on kokonaisvaltaista näkemystä CC-järjestelmien ja digitalisaation mahdollisuuksista sekä kykyä kehittää toimintaa tavoitteellisesti. Projektien johtaminen ja läpivienti sujuu sinulta ketterästi ja jatkuvan kehittämisen toimintatapa on sinulle luontaista.
Menestystekijät tehtävässä:
Aiempi kokemus Contact Center -toiminnan johtamisesta
Projektijohtamisen ja muutoksenhallinnan osaaminen
Ketterän kehittämisen periaatteiden osaaminen ja kokemus
Erinomaiset vuorovaikutus ja yhteistyötaidot
Oma-aloitteinen, rohkea ja ratkaisukeskeinen työote
Tehtävä on uusi. Tarjoamme näköalapaikan monikanavaisen asiakaspalvelukokonaisuuden kehittämiseen ja mahdollisuuden uuden toimintamallin luomiseen ja käytäntöön viemiseen. Tarvitset siis kokemusta, mutta myös rutkasti intoa ja rohkeutta kehittää ja luoda uutta. Tueksesi saat kannustavan ja innostuneen tiimin.
Olemme toisiamme arvostava, vastuullinen ja kehittyvä asiantuntijayhteisö. Kehitämme työhyvinvointia ja johtamista. Meillä työssään saa syventyä, vaikuttaa ja kukoistaa. Fimlab on laboratoriopalveluiden vastuullinen edelläkävijä.
Tarjoamme sinulle:
Kokoaikaisen ja vakituisen tehtävän
Kattavan perehdytyksen tehtävään ja toimintamalleihimme
Nykyaikaiset työvälineet sekä joustavia malleja työaikaratkaisuihin
Panostamme työhyvinvointiin ja tarjoamme muun muassa monipuoliset henkilöstöedut, kuten esimerkiksi lakisääteistä laajemman työterveyspalvelun, liikunta- ja kulttuuriedun, henkilöstöruokailun tuen, ilmaisen kuntosalin, polkupyöräedun sekä useita henkilökunta-alennuksia hyvinvointiasi tukeviin palveluihin
Monipuoliset mahdollisuudet ammatilliseen ja henkilökohtaiseen kehittymiseen
Ammattitaitoisen ja kannustavan työyhteisön tuen
Jätä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 2.6.2024 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Sanna Määttänen, puh. 040 077 9152 klo 15.30–16.30 maanantaina 20.5., torstaina 23.5. sekä keskiviikkona 29.5.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 2.6.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: palvelujohtaja Sanna Määttänen, puh. 040 077 9152 klo 15.30–16.30 maanantaina 20.5., torstaina 23.5. sekä keskiviikkona 29.5.